Popis podmienok
Naša politika vrátenia peňazí a vrátenia tovaru trvá 30 dní. Ak od nákupu uplynulo 30 dní, nemôžeme vám ponúknuť vrátenie peňazí alebo výmenu v plnej výške.
Aby ste mohli vrátiť tovar, musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Musí byť tiež v pôvodnom obale.
Niekoľko druhov tovaru je oslobodených od vrátenia. Tovar podliehajúci skaze, ako sú potraviny, kvety, noviny alebo časopisy, nie je možné vrátiť. Neprijímame ani výrobky, ktoré sú intímnym alebo hygienickým tovarom, nebezpečné materiály alebo horľavé kvapaliny či plyny.
Ďalšie nevratné položky:
Darčekové karty
Softvérové produkty na stiahnutie
Niektoré položky zdravotnej a osobnej starostlivosti
Na dokončenie vrátenia požadujeme účtenku alebo doklad o kúpe.
Prosím, neposielajte svoj nákup späť výrobcovi.
V niektorých situáciách sa poskytuje len čiastočná náhrada:
Akýkoľvek tovar, ktorý nie je v pôvodnom stave, je poškodený alebo mu chýbajú časti z dôvodov, ktoré neboli spôsobené našou chybou.
Akýkoľvek tovar, ktorý je vrátený po viac ako 30 dňoch od doručenia
Refundácia
Po prijatí a kontrole vráteného tovaru vám zašleme e-mail s oznámením, že sme vrátený tovar prijali. Zároveň vás budeme informovať o schválení alebo zamietnutí vrátenia peňazí.
Ak vám bude vrátenie peňazí schválené, bude spracované a kredit bude automaticky pripísaný na vašu kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby, a to do určitého počtu dní.
Oneskorené alebo chýbajúce náhrady
Ak ste ešte nedostali refundáciu, najprv si ešte raz skontrolujte svoj bankový účet.
Potom sa obráťte na spoločnosť vydávajúcu kreditné karty, môže trvať určitý čas, kým bude refundácia oficiálne zaúčtovaná.
Potom kontaktujte svoju banku. Často trvá určitý čas, kým sa vrátenie peňazí zaúčtuje.
Ak ste urobili všetky tieto kroky a ešte stále ste nedostali refundáciu, kontaktujte nás na {emailová adresa}.
Výpredajové položky
Vrátenie peňazí je možné len za položky s bežnou cenou. Za výpredajové položky nie je možné vrátiť peniaze.
Výmena
Položky vymieňame len v prípade, že sú chybné alebo poškodené. Ak ho potrebujete vymeniť za rovnaký tovar, pošlite nám e-mail na adresu {emailová adresa} a svoj tovar pošlite na adresu: {Fyzická adresa}.
Vrátenie zásielok
Ak chcete vrátiť výrobok, pošlite ho na adresu: Vrátenie tovaru: {fyzická adresa}.
Za úhradu nákladov na dopravu pri vrátení výrobku ste zodpovední vy sami. Náklady na dopravu sa nevracajú. Ak vám budú vrátené peniaze, náklady na vrátenie poštovného budú odpočítané od vrátených peňazí.
V závislosti od miesta, kde žijete, sa môže čas potrebný na doručenie vymeneného výrobku líšiť.
Ak vraciate drahšie položky, môžete zvážiť použitie sledovateľnej prepravnej služby alebo zakúpenie poistenia prepravy. Nezaručujeme, že vrátený tovar dostaneme.
Potrebujete poradiť?
V prípade otázok týkajúcich sa vrátenia peňazí a vrátenia tovaru si pozrite našu sekciu „Podpora-FAQ“ https://www.bikenest.sk/faq/ alebo nás kontaktujte na adrese info@bikenest.sk